Список використаної літератури


  1. Сміхова, Л. В. Книжкова виставка – одна з форм популяризації книги [Текст] / Л. В. Сміхова // Шкільна бібліотека. – 2009. – №3. – С.43-46. 
  2. Сухомлинський, В. О. Проблеми виховання всебічно розвиненої особистості [Текст] : вибр. твори / Василь Олександрович Сухомлинський : В 5 т. – Т. 1. – К.: Радянська школа, 1976. – С.166. 
  3. Ушинський, К. Д. Праця в її психічному і виховному значенні [Текст] / вибрані педагогічні твори / Костянтин Дмитрович Ушинський // : В 2 т. – Т.1. – К.: Радянська школа, 1983. – С.107 – 113. 
  4. Барбіна, Є. Професійна майстерність учителя в історії педа­гогічної думки [Текст] / Є. Барбіна // Рідна школа. — 1998. — № 2. — С.71—74. 
  5. Барко, В. І. Як визначити творчі здібності дитини? / В. І. Барко, А. М. Тютюнникова — К. : 1991. — 79 с. 
  6. Зайченко, Л. В. Деякі проблеми розвитку української націо­нальної школи в педагогічній спадщині / Л. В. Зайченко, С. Р. Русова // Вісник Ака­демії пед. наук України. — 1993. — № 1. — С. 80—90. 
  7. Дараган, О. Розвитку мислительної активності сприяє психо­лог [Текст] / О. Дараган // Рідна школа. — 1997. — № 6. - С. 37. 
  8. Дробноход, М. Освітні системи майбутнього творяться сьо­годні. [Текст] / М. Дробноход // (Матеріали "Круглого столу") // Рідна школа. — 1997. — № 2. — С. 4. 
  9. Душенко, В. О. Виховання особистості у процесі навчання [Текст] / В. О. Душенко // Початкова школа. — 1998. — № 7. — С. 10—12. 
  10. Паламарчук, В. Від творчої особистості до нових технологій навчання / В. Паламарчук, С. Рудаківська // Рідна школа. – 1998. - №2. – С. 52-62.

Немає коментарів:

Дописати коментар