Роль і місце шкільного літературного краєзнавства у творчому становленні юних обдарувань


   Об'єднані метою ознайомлення дітей з письменниками та літературою рідного краю, вчителі разом зі шкільною бібліотекою проводять спільні уроки, де розвивають в учнів любов до своєї країни, повагу до своїх земляків, які плекали цей куточок землі, боролися за його сьогоднішній і майбутній день.
   В шкільній бібліотеці проводяться виховні заходи: «Люби і поважай свій край», «Знайомство з поетами Гуляйпільщини», «Стежками рідного краю», діють постійні книжкові виставки «Гуляйпільщина – землі квітучої краса», «Тут все священне, все твоє, бо зветься просто краєм рідним», створюються тематичні порт фоліо, наприклад «Літературний геній Гуляйпільщини», «Історія міста» (додаток 10).
  Творчість письменників Гуляйпільського краю - це вічне життєдайне джерело мудрості, оптимізму, чесності, волелюбності. Під впливом художньо досконалих зразків письменників- земляків Івана Кушніренка, Наталі Квітки, Любові Геньби, Григорія Лютого розвивають свої таланти юні творчі особистості школи: Баришніков Ігор (8 клас), Мирошник Єлизавета (6 клас). Зуміла пізнати таїну поетичного слова - Мироненко Анастасія (8 клас).
    Літературна творчість у дитинстві є не самоціллю, а насамперед засобом духовно-творчого розвитку, важливою умовою всебічного гармонійного зростання особистості. Тому, важливо не тільки плекати перші паростки літературної діяльності, а й спрямовувати її у правильне русло, вчити дітей не просто римувати, а наповнювати свої твори глибоким змістом. Саме з цією метою у школі видається літературний альманах «Проба пера», у якому школярі можуть друкувати свої власні творчі рядочки (додаток 11).

Немає коментарів:

Дописати коментар